Re: ASrock - prośba o poradę

Autor: Benito <nissanmicraUSUN_at_USUN.gazeta.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 21:12:16 MET

MarioBe napisał(a):
> Dobry.
> Macie jakieś doświadczenia z płytami ASrock? Chodzi mi przede wszystkim
> o model K7VT6. Mnie jakoś nie przekonuje ani ta firma, ani chipset. Czy
> nie lepiej dołożyć 100 zł i kupić Gigabyte'a na nForce3 250? Czy dobrze
> mi się wydaje, że będzie to duży skok technologiczny i że model
> Gigabyte'a (GA-K8NS) jest bardziej "rozwojowy" i oferuje większe
> możliwości jeśli idzie o rozbudowę na przyszłość?
>
> Dziękuję,
> Antoś

Firma jak kazda inna. Jesli nie potrzebujesz super wydajnosci - oferta w
sam raz. Sam korzystam z K7S8X - zadnych problemow nie mialem, gwarancja
2 lata, do zastosowan domowych jak znalazl (do tego cena - dalem za ta
plyte 130 zl). Fanatykiem gier nie jestem, wiec na wydajnosci mi tak
bardzo nie zalezalo.
Do tego razem z plytka dostalem antywirusa + firewalla firmy Tdend :)

Pozdrawiam

Benito