Re: Jaki wybrać zasilacz?

Autor: Adam M. <co.sie.gapisz_at_w.moj.adres>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 20:55:07 MET

W artykule news:yxmxz45kvtku$.dlg@ldevil.no-ip.org,
niejaki(a): Maciej Olędzki z adresu <ldevil@na.onecie> napisał(a):

> Hmm, a czym ten topower się różni od tego w angeli do którego podałem
> linka??
> Natężenia takie same (właściwie opis jest skopiowany co do znaku),
> cena też, jedyna różnica to nazwa - na komputroniku nazywa sie on
> Titanium, a na angeli JAPANESSE STEEL.

Niedawno model TopSilent P5 350W był też dostępny w wersji Black (taki
posiadam).
Z tego co widzę, to różnica pomiędzy Titanium i Japanese Steel jest w
rodzaju materiału z jakiego wykonano obudowę.

Wersja Black była jednak uboższa - bo oba wyżej wymienione mają cytuję
"SMART CONNECTOR niezwykle prosty system umożliwiający podłączenie zasilacza
do płyty głównej 20 i 24pin. Dzięki modularnej konstrukcji wtyczki wystarczy
dopiąć dodatkowa kostke 4 pin do 20pin i zasilacz gotowy jest do podłaczenia
do płyty ATX 2.0"

Ja za swój zapłaciłem 2 miesiące temu w angela.pl 249zł, więc dzisiejsza
cena 219zł za ulepszony model jest całkiem spoko.

--
pozdrawiam
Adam M.