Re: Radek 9600Pro/XT

Autor: PSYLO <_at_>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 20:34:34 MET

Użytkownik "nemo" <nby@o2_ciach_.pl> napisał:
> szybkie pytanko, czy oplaca sie wydac 250 zl wiecej na radka 9600XT?? czy
> te 100 MHz na rdzeniu jest az tak wazne :) powaznie czy bardzo widac
> roznice w grach, bo 3Dmarek to inna bajka,
> a jezeli juz 9600Pro to jaka firme polecacie??
> Saphire, Gigabyte, Asus - chodzi mi glownie o to czy nie przycinaja na
> taktowaniu (jak to zdarzało sie u Saphire)

Mam Gigabyte 9600Pro i sobie chwalę. Osiągnięcie nim poziomu 9600XT to żaden
problem. Dopiero od 500MHz rdzenia zaczyna się O/C :-) Dochodzi do 560 bez
artów na fabrycznym chłodzeniu. Gorzej z pamięciami...

> i o poziom hałasu (przyzwyczailem sie do cichego kompa ;) geforce 2 MX400
> do glosnych nie nalezy <lol>

Tutaj niestety mój Gigabyte nie jest zadowalający. Ta mała kosiarka na GPU
zaczyna z czasem denerwować.
Dobrze, że ktoś mądry wymyślił VGA Silencer Rev.3 ;)

> PS teksty w stylu "ATI jest do bani, kup geforca" sobie odpusccie

Takiego tekstu raczej nie zobaczysz, bo w tej klasie cenowej wszystkie GF
są, że tak powiem, do bani. :)

> a i jeszcze czym jest VIVO :)

Google ;)

--