Jak podlaczyc kontroler 1394?

Autor: McMac <mcmac_at_pSlPuAsMnet.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 17:54:52 MET

Mam takiego problema:

Jest sobie obudowa chieftec, z małym panelikiem z przodu z USB/FireWire.
Kupiłem również kontroler firewire (nie mam na płycie), specjalnie z portem
wewnętrznym, żeby podpiąć go do tego paneliku w obudowie. Tylko po jaką cholerę
są te kontrolery firewire z portami wewnętrznymi, skoro (podejrzewam) wszystkie
panele które można podpiąć do tego portu mają wtyki 'komputerowe' (2*5 pinów -
przeznaczone do podpięcia do płyty głównej), a na kontrolerze port wewnętrzny ma
standardowe gniazdo firewire 6???

Przerabiał może ktoś już taki patent? Z tego co się orientuję, nie ma
przejściówek: konektor 'komputerowy' <-> wtyk firewire 6. Nie ma również w
sprzedaży wtyczek firewire, jedynie całe kable.

--
 - Maciej Kulawik ----------------
 - mcmac@pSlPuAsMnet.pl --------------