Re: laptok i jego wiatraki

Autor: nomysz <a_at_c.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 16:01:32 MET

lukasz sczygiel napisał(a):

> Niektorzy producenci laptokow robia tak jak Media Markt i plombuja co
> sie da. To takie glupie podejscie: "niech nie patrzy bo popsuje"
> Nawet jak ma klapke gdzie sie miniPCI albo memorke wklada.

No to troche dziwne podejscie do sprawy. Kilka laptopow mialem w rekach
i nie spotkalem sie z plombami, stad moje zdziwienie. Sam w instrukcji
mam szczegolowy opis jak rozlozyc sprzet na czesci pierwsze. I dodatkowo
mam to szczescie, ze mam program do obslugi wiatrakow i odczytu
temperatury. Poszperaj moze na sieci. Kiedys wyczytalem, ze przy pewnych
ustawieniach mozna uzywac z laptopami normalnych programow do
monitoringu plyty glownej.

Pozdrawiam