Re: Przepustowość u providera

Autor: vs1981 <vs1981[wytnij.to>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 15:04:44 MET

No właśnie 1 Mbit ale nie 120 Mbit.. Po prostu ktoś mnie poinformował, że ma
u siebie, powiedzmy że w firmie, łącze o przepustowości 120Mbit/s. Chciałem
się zorientować, czy takie coś jest powszechnie dostępne i może jakie koszta
to pociąga za sobą, bo akurat w to, że ta osoba ma takie łączę - nie wierzę.
Ale zbieram materiały ;)
Poza tym wspomniałem o karcie sieciowej chociażby z tego powodu, że ja mam
net podłączany właśnie przez kartę a nie USB ;) Ale nie znaczy to, że mam
LAN.
Dylan - możesz mi dać jakieś namiary na firmę oferującą łącza 155 Mbit?
Chciałbym to przeanalizować :) Zapomnij o transferze mojego dysku, bo to
akurat było najmniej ważne :)