Matsushita CD-ROM

Autor: komandor64 <komandor64_at_o2.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 14:29:14 MET

Mam właśnie CD-ROM tej firmy. Dokładna nazwa to: MATSUSHITA CD-ROM CR 581. I
teraz mam z nim mały problem. otóż niedawno zainstalowałem sobie program CD-
Check. Pozwala on na sprawdzenie prędkości, dostępu do danych i szybkości
transferu. Jest tam również opcja sprawdzenia CD-ROM`u pod kątem hardware
(model, versja firmware`u, jaki płyty może odczytać, a jakie nie). I właśnie
ten ostatni raport (o czytaniu poszczególnych typów płyt) mnie zaintrygował.
Było w nim napisane że mój CD-ROM płyty jak: CDDA. I tylko te! Nie ruszy już
na przykład CD-R czy CD-RW. Trochę mnie może to zdziwiło ale postanowiłem
wykonać eksperyment. Wsadziłem do napędu zwykłą płytę CD-R. I co? Wywaliło mi
komunikat że urządzenie nie jest gotowe. I tak sprawdziłem około 15 płyt
(zarówno CD-R jaki i CD-RW). Za każdym razem ten sam efekt. Trochę pomyślałem
i stwierdziłem że zmiana firmware`u powinna pomóc. Ale nie jestem pewien.
Więc proszę o pomoc (szybką, jeśli to możliwe).

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl