Sprawdzanie spójności dysku ?!!

Autor: Katanka <katanka24_at_interia.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 14:19:29 MET

Hmm, dziwna asprawa. Dzwoni znajomy, który dzowni za każdym razem gdy ma
problem z komputerem. Mówi, że za każdym włączeniem komputera sprawdza
spójność dysku i trwa to 20 minut. Muszę znaleźć jakiś sposób by to
chlerstwo wyłączyć, a najgorsze ... jak juz będe sam wiedział jak to zrobić
to jakos przekazać to przez telefon osobie, która jest kompletnie zielona
jeśli chodzi o komputery :) Dodam, że podobno wyłącza komputer zgodnie ze
wszelkimi zaleceniami :)

Macie jakiś pomysł ?

1. Dlaczego tak się dzieje ?
2. Czy jest jakaś opcja, która to wyłącza ?
3. Czy można takie sprawdzanie wywołać u siebie na komputerze (Win XP) w
którym nic takiego niegdy nie miało miejsca ?

Pomocy bo dzwoni do mnie co 10 minut :) A nie chce mi sie jechac 130km po to
aby to wyłączyć :)

--
Katanka
www.Fishing-Mart.com.pl