Przepustowość u providera

Autor: vs1981 <vs1981[wytnij.to>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 13:51:58 MET

Sorry jeśli to nie pasuje to profilu grupy, ale chciałbym się dowiedzieć
jaka maxymalna przepustowość łącz może być dostarczona do klienta
indywidualnego lub firmy. Nie chodzi mi o sieć LAN, tylko o max. łącze
oferowane przez któregoś z (najlepiej łódzkich) providerów. Czy realne jest
120 Mbit/s ?? Mnie się wydaje, że raczej nie, bo z tego co się orientuję to
taką przepustowość mają chyba dyski twarde, ale chciałbym się upewnić :)