Re: NEC 3520 i Nero - nie lubia sie

Autor: Seb <sebastiantrykUSUN_at_pf.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 13:37:00 MET

> panowie z ahead pewnie już to wiedzą i lada chwila wyjdzie kolejna wersja
> nero która będzie obsługiwać pare nowych nagrywajek

Sprzedawca twierdzi, ze jemu Nero obsluguje bez problemu.
U mnie przy podjeciu proby wypalenia wyskakuje komunikat "Drive is in use by
another application", podczas gdy Nero jest jedyna uruchomiona aplikacja.
Probowalem wylaczac dodatkowe uslugi, zaktualizowalem ASPI i WMA, wypedzilem
wszystkie virusy, spyware, trojany itp. - i bez skutku.