Re: TP 600E

Autor: dylan <upps_at_nie_mam_maila.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 13:00:50 MET

Ja rozumiem że się komuś mogło przez przypadek raz napisać Caps Lock-iem ale
jak się grzecznie zwraca uwagę to i grzecznie się powinno przeprosić...
Cięzko się czyta duże litery, bo nie jest to naturalny zapis treści, czy
pisząc ręcznie też piszesz dużymi literami, nawet telefony komórkowe od
dłuższego czasu umożliwiają zróżnicowanie wielkości liter Upper/Lower Case.
Odnośnie dysku to tak jak przedmówcy Ci to opisali, ja mam 600x. Odkręcasz
jedną śrubę i gotowe.
Możesz też przekonac się organoleptycznie gdzie od spodu jest najcieplej ;)