Re: HELP!!! <Poważny problem>

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 12:44:10 MET

Tue, 18 Jan 2005 12:30:02 +0100, na pl.comp.pecet, Wojciech Kiedrowski
napisał(a):

> 1. Sprawdź czy...

Ja jeszcze dodam, ze zanim sie wlozy nowa karte, to stara jeszcze pracujaca
trzeba w windzie odinstalowac, wywalic wszystkie stery i wtedy dopiero
wylaczyc kompa i wsadzic druga. Gdy sie tak nie zrobi, to czasem sa
problemy, ale nie wiem czy Twoj tego dotyczy.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl