HELP!!! <Poważny problem>

Autor: Gibol <pgportal_at_wp.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 12:18:51 MET

Witam! Mam problem dla mnie b. poważny. Wczoraj włożyłem do slotu AGP inną
kartę GF 2 kolegi żeby sprawdić czy działa. Włożyłem wszystko było ok. Potem
Włożyłem spowrotem moją kartę GF FX 5700. I tu się zaczyna problem. System
Wykrywa kartę jako VgaSave niezgodna z plug and play!!! Raz już tak miałem
ale wtedy akurat reinstalowałem system i było po sprawie bo po reinstalce
wszystrko było ok. Ale teraz mam świeży system ma niecały miesiąc i nie mam
ochoty ponownie go reinstalować. Można jakoś to usunąc bez reinstali WIN XP
PROF ?