Huntkey BS3000 czy Modecom 300GTF? :)

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 10:19:33 MET

Proste pytanie jak w temacie - ktory z zasilaczy bedzie lepszym zakupem -
Huntkey BS3000 czy Modecom 300GTF?

Komp standardowy, srednio rozbudowany, w obu przypadkach te 300W powinno
uciagnac go spokojnie.
To co mnie interesuje to niezawodnosc dzialania, zabezpieczenia i glosnosc
pracy.

Wiem ze temat sie powtarza, dlatego moze jacys posiadacze powyzszych
podpowiedza krotko, bo juz raz po rozczytaniu archiwum kupilem sobie
chiefteca 1136H i nic dobrego z tego nie wyszlo :|

Tym razem zasilka nie dla mnie, ale nie chce zeby mi urwano glowe jakby cos
padlo =) (wiem ze pasc moze wszystko, ale chodzi o to zeby zminimalizowac
to prawdopodobienstwo przy ograniczonym do powyzszych zasilek budzecie).

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl