Re: wyłaczenie wentylatora na plycie gigabyte GA7N400 Pro

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 09:30:56 MET

Mon, 17 Jan 2005 21:06:05 +0100, na pl.comp.pecet, Matii napisał(a):

> witam mam tą włąsnie plyte i niestety na rozruchu i czasami podczas
> dzialania normalnego wentylator po chipsetem Bardzo hałasuje

proponuje ciekawe rozwiazanie zalmana - ZM-NB47J
(http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=10021)

Troche zabawy z zalozeniem, ale chlodzenie totalnie pasywne, a temperatura
jak sie dobrze go zalozy wlasciwie ta sama.

> mam tylko jeden pomysł wyłaczyc ten wentylator i tyle.

Nie mysl ze producent zalozyl wentyator na chipset dla zabawy. Gdyby nie
byl potrzebny to by go nie montowano bo i po co koszty podnosic
niepotrzebnie? Skoro tam jest to ma tam byc i dzialac, albo zostac
zastapiony czyms o podobnych parametrach.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl