Re: Problem z LITEON 1653S_kto pomoze tego bede na rekach nosil!

Autor: SamoDobro <samodobro_at_poczta.fm>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 08:55:02 MET

On Sat, 15 Jan 2005 13:28:59 +0100, t*o*m*a*i* <tomai@interia.pl> wrote:

> U¿ytkownik "t*o*m*a*i*" <tomai@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> news:csakq4$chm$1@atlantis.news.tpi.pl...
>
>> 8. zaczalem pisac na grupie...

a w Ustawieniach dla CD-ROM w Menadżerze Zadań nie masz przypadkiem
ustawionego trybu PIO?
trzeba przestawić na Ultra DMA - u mnie wtedy jest cacy.
miałem podobnie jak Ty na 2k po kupnie tej nagrywarki - poprzednia (CD-RW)
działała bez problemu, podłączyłem tą, nic nie zmieniając i okazało się,
że dla sterownika Primary IDE zmienił się tryb na PIO. przez to spaliłem
jedną płytkę, bo nastąpił reset nagły - potem zorientowałem się, że coś
jest nie tak, jak czytając z DVD zużycie proca skoczyło mi na 100%, więc
zacząłem grzebać w ustawieniach.

--
www.samodobro.vline.net.pl