Re: Pracować z baterią , czy bez ?

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 07:19:58 MET

> Mam taką zagwozdkę . Ponieważ na laptopie ciągle pracuję na
> zasilaczu , no
> prawie ciągle , zastanawiam się co będzie lepsze dla mojego
> akumulatora ?
> Jak będzie ciągle w komputerze , czy jak będzie wyciągnięty , i
> dajmy
> na to raz na miesiąc całkiem wyładowany i naładowany . Pozdrawiam .
> Mir.

Zależy jaki laptop.
W IMB ThinkPad jest program Batery Maximiser, którym ustawia się
między innymi przy jakim stanie baterii ma rozpocząć ładowanie.
Dopóki poziom naładowania nie spadnie poniżej pewnego poziomu
(domyślnie 96%) bateria nie jest wogóle ładowana.
Poza tym pilnuje, żeby raz na jakiś czas zrobić cały cykl ładowanie -
rozładowanie (chyba raz na 3 miesiące)

--
Józef