Re: temperaturaaa!!

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 01:57:10 MET

Użytkownik ".::Plombos::." <przemolrtsWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:675c.00001a72.41ec53bb@newsgate.onet.pl...
> Witam!
> Zakupilem wlasnie plytke Asusa A7N8X Deluxe i na ustawieniu defaultowym,
czyli
> FSB 100 MHz, mam temperature 90C i komp sie wylacza.
> Nie ma zadnych piskow ani innych sygnalow. Radiator ledwie letni na samym
> dole, u gory zimny.
> Musialem go ustawic na 100MHz i mnoznik 10x bo nie dalo sie nawet kompa
> wlaczyc na dluzej nic 5 minut.
> Co dziwne temp z socketa wynosi ok 50C.
> Na nizszych ustawiniach odpowiednio 75/40C.
> rev 2.0 BIOS 1007.
> [...]

Skoro radiator letni a komp Ci się zawiesza i pokazuje gotujący się
procesor,
to moim zdaniem jest jeden powód:
Źle założony radiator...

Sprawdź czy przypadkiem nie założyłeś go krzywo, czy dałeś pastę
termoprzewodzącą,
ew. czy zdjąłeś folię zabezpieczającą
(jaką czasami można znaleźć na niektórych radiatorach)

ax