nowa p³yta, stare karty

Autor: aneta <aneta11111_at_interia.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 00:33:10 MET

Hejka, mam taki problem i proszê Was Hardware'owców o pomoc, mam zamiar
kupiæ now± p³ytê g³ówn± do Athlona 64, z tym ¿e "dodatki" ju¿ mam i teraz:

1.podej¿ewam ¿e bêde musia³a dokupiæ przej¶ciówkê do grafiki z pci express
x16 na moje agp x8, czy kupie to w sklepie oraz czy widzicie lepsze
rozwi±zanie?

2.czy podwójny kana³ to cos godnego uwagi oraz czy obie ko¶ci musz± byæ
takie same?

3.wreszcie czy moje dyski z interfejsem EIDE pod³±cze do tej p³yty, czy
starczy wej¶æ bo s³ysza³am ¿e ograniczyli do minimum i dodali serial ATA

Pozdr.
Aneta