Re: Program do naprawy dysku!!!!

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 22:46:48 MET

Użytkownik "Jaro" <jaro_27@wp.pl> napisał w wiadomości
news:csfprp$afp$1@atlantis.news.tpi.pl
> Witam!!
> Poszukuję programu do naprawy dysku. Dysk nie jest fizycznie
> uszkodzony. Nie moge natomiast otworzyć jego zawartości, ponieważ
> pojawia się komunikat. "g:\ jest niedostępny. Plik lub katalog jest
> uszkodzony lub nieczytelny". Nie widać również w windowsie etykiety
> dysku i jego rozmiaru. Czym mogę naprawić ten błąd??

Zacznij od chkdsk /r spod Konsoli Odzyskiwania (zakładam, że to XP, bo
jak ktoś nie pisze nic o systemie to pewnie ma na myśli właśnie XP ;-)).
A potem zajmij się przywróceniem z kopii - bądź odtworzeniem -
bootsektora partycji przy pomocy Testdisk http://www.cgsecurity.org/ .

/odpowiadając zmień px na pl/