Re: wydajnosc Celeron M 330 1.4GHz

Autor: Miły <miloszkaletaANTY_at_SPAMwpKROPKApl.oo>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 22:15:40 MET

Użytkownik " rafal" <rx409@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:csh845$h25$1@inews.gazeta.pl...
> Znalazlem na rynku laptopa w cenie ktora mnie satysfakcjonuje i mniej
> wiecej
> parametry mi odpowiadaja. Intryguje mnie jedynie procesor /Celeron M 330
> 1.4GHz/. Przeciez 1.4 to dosyc niewiele jak na dzisiejsze czasy. Jak ta
> czestotliowsc ma sie do wydajnosci Pentium 4 stacjonarnego albo Athlona
> XP?
> Czy proporcjonalnie do czestotliwosci? Dziekuje za odpowiedz.

 Nx9020 jest wyposażony w niskonapięciowy procesor Celeron M 1,4 .
Proszę nie sugerować się niską czestotliwością procesora , jest on szybszy
od Celerona 2,8 Ghz -
informacja ta jest pewna i poczodzi z badań przeprowadzonych przez firmę
Intel .

Cytat ze strony http://www.bitcomputer.pl/product.php?id=1586

Ja kupiłem 1.3/30hd i jest spoko. Szkoda, że w tej cenie są takie wolne
dyski.

Pzdr, Miłosz.