Re: Driver Guide

Autor: Amrek <gissen_at_USUN_TOo2.pl_TO_TEZ>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 21:57:53 MET

Użytkownik "Reksio" <mislawek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:csh8ft$12c$1@news.onet.pl...

> Poza tym że działa, to nie obrażaj kogoś kto udostępnia Ci sterowniki za
> friko.
> Chamem może być jedynie ten kto tego nie rozumie.

Ehh no masz niewatpliwie racje . Ja mam dzis "czarny dzien" i sta zly humor
bo wkur... jestem- nie dosc ze Mobo do wyje........ania to jeszcze karta
sieciowa sie pieprzy - bo raz znikaja nadajniki a raz sie pojawiaja...
Oczywiscie karta radiowa oszukuje..bo one caly czas sa w porzadku.

Odnosnie Driver Guide.: Za friko to fakt tylko ze stery sa najczesciej nie
najnowsze.:(