Re: Bitsetting NEC 3520

Autor: Michu <marshal_at_nowhere.com>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 20:09:22 MET

Calme napisał(a):
> Dziś sprawdziłem u siebie (firmware 1.04 ) Nero CD-DVD Speed| Dodatki|
> Bitsetting no i niestety nic :(
> Ciekawe czy można tego oczekiwać w nowych firmware jak myślicie ??
> Pamiętam, że w 3500 z firm. 2.18 było to.

Patrz tu:
http://cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=11859&PageId=5
Firmowe biosy w NEC'ach umożliwiają zmianę tylko dla płyt DVD+R DL -
czyli dwuwarstwowych jednokrotnego zapisu (zresztą standardowo ustawiony
na DVD-ROM).
Dopiero zmodyfikowane biosy umożliwiają na zmianę booktype dla DVD+R/RW.
BTW umożliwiają o wiele więcej.
Po pełen zbiór firmowych i zmodyfikowanych biosów do nagrywarek NEC'a
odsyłam na stronę: http://www.micheldeboer.nl/firmware/

pozdr.