Re: opóźnienie dźwięku

Autor: Jeffrey <spass.wyciep_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 19:52:28 MET

> ok, dźwięk zgrałem do wav za pomocą virtual dub. w RAD Video Tools
> naumiałem się tylko zgrywać mpg do avi, co uczyniłem ale jakość jest
> gorsza.
>
> pozniej pozostanie ci tylko wyciecie z audio dowolnym wave

audio/interleaving/delay audio track (-1000ms)
i teraz video ustawiasz jako direct stream copy a audio intuicyjnie
Wav audio...
i zapisujesz
to troche ze skrótami

w virtual dub mod nie mam audio więc posiłkowałem się nandubem -
generalnie jeżeli chcesz czasem coś ripnąć to polecam cały pakiet
gordian knot
strony do poczytania :
http://republika.pl/ace78/dvd2avi_2.html
http://adramel.neostrada.pl/