> - jak cos sie zepsuje to musisz to odeslac i niestety czasami tez na wlasny
> koszt (zalezy od hurtowni)
> - jako ze jest to obrot miedzy firmami to nie obowiazuja przepisy o
> sprzedazy konsumenckiej
> ( i to jest chyba najwiekszy minus , czasami serwis hurtowni jest ponizej
> wszelkiej krytyki - co
> bys powiedzial w sklepie gdyby ci zamiast reklamowanej plyty glownej dali
> ten sam model ale uzywany? -
> a z hurtowni czasami sie to zdarza szczegolnie przy drozszych modelach ).
Nie chrzań !
Jaki Pan taki kram !
Jak współpracujesz z hurtownią
od paru lat, to nie jest problemem
wymiana towaru na nowy w ramach
gwarancji (klient końcowy Cię pochwali)
- od ręki. Nie wspomnę o upustach,
rabatach i miłej obsłudze.
-- [ *KW* | ABIT IT7 + P4 2.26 BOX + 1024MB PC2700 Kingston ] [ Sony E400 + GF4 Ti 4280 270/450 & AverMedia TV & Phone ] [ EIDE: MAXTOR 80GB & MSI DVD-ROM + CDRW Yamaha CRW2100E] [ RAID0: 2 x Maxtor 80GB | Modem: Thomson USB | HP 5550 ]Received on Mon Jan 17 19:50:28 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 17 Jan 2005 - 19:51:26 MET