Re: Kolejny zestaw do oceny

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 19:19:38 MET

Dnia Mon, 17 Jan 2005 18:26:46 +0100, Mariusz Wróblewski napisał(a):

> Więc mam tu kolejny zestaw do oceny. Wiem, że może panów "ekspertów" troche
> to męczy, ale bardzo bym prosił o ocenę tego zestawu:
[ciach]
Wnioskuję, że ma to być komp na którym mają dobrze chodzić gry.
Ogólnie cztery rzeczy można jeszcze przemyśleć:
Procesor CelD 3.06 aż za 609 zł!!! IMHO kup wersję 2.53 GHz i
zaoszczędzoną kasę kup pełnego 6600GT (np. Gigabyte). Karta graficzna
ma zdecydowanie większy wpływ na gry niż procesor! Poza tym, tego
Delerona 2.53 bez problemów podkręcisz do ponad 3GHz.
Druga rzecz to RAM - 512 MB może być w grach trochę mało (szczególnie
boleśnie odczujesz to za roczek. Obecnie większość gier chodzi znośnie
na 512MB (ale niektóre już nie). Z tańszych rozwiązań weź kingston
value PC 3200 2x512MB.
I ostatnia rzecz - HDD. Cokolwiek się mówi o caviarze, to czasami
potrafią być nieprzyjemnie głośne (ale bardzo wydajne są, to trzeba im
przyznać). Ja używam samsungów i bardzo je sobie cenię za ciszę i
prędkość działania.
Co do nagrywarki DVD, to za niższą cenę można dostać Nec 3520 lub
3500, które cieszą się lepszymi opiniami. Sam mam Nec 3500 i pali
bardzo ładnie, a zapłaciłem za nią ~280zł.

To tyle moich uwag, wg mnie najważniejsza rzecz to lepsza grafika
kosztem wolniejszego procesora.