Program do faktur z obsluga seryjna

Autor: Paweł <pafcio83_at_gazeta.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 18:11:51 MET

Witam,

potrzebuje kupic program do faktur (pod Windows), niestety mimo googlowania
nie znalazlem nic co by mnie interesowalo, dlatego tez prosze Was o pomoc.
Zalezy mi na jakims dobrym programie - produkcje garazowe, szczególnie
"martwe" projekty odpadaja. Przydałby sie dobry support no i oczywiscie
mozliwosc update'u. Ze względu na to, ze miesiąc w miesiąc wystawiam
identyczne faktury na identyczne kwoty i dla tych samych osób (oczywiscie
zmienia się tylko cyferka z numerem miesiąca :) zalezy mi aby program umiał
skopiowac faktury z poprzedniego miesiąca zmieniając tylko aktualne
informacje. Niestety zaden ze znalezionych przeze mnie programów nie
posiadał takiej funkcji. Czy moze ktos z Was zna taki program?

Pozdrawiam serdecznie i licze na Wasza pomoc,
Paweł