Re: Problem ze znikaniem wolnego miejsca na dysku

Autor: Radek K. <radek678_at_wywal_to.wp.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 17:50:26 MET

Łukasz Góralczyk wrote:
> axel wrote:
> [ciach]
>
> Miałem kiedyś podobny problem do kolegi, tzn. policzyłem wszystkie
> (dosłownie *wszystkie*) pliki i brakowało jakiś 800 MB - 1 GB. Do teraz
> pozostaje dla mnie zagadką, dlaczego się tak działo
To moglo byc spowodowane tym ze czesc sektorow dysku jest tylko
czesciowo wypelniona danymi przez pliki (ostatni sektor np.)Jak masz
duzo malych plikow i duze sektory na dysku straty moga byc odczuwalne.
Ale ja mam NTFS ktory nie ma za duzych sektorow i mi miejsce znika do
czasu rebootowania systemu, a nie na stale.
> wszystko).
> Może wystarczy użyć jakiegoś scandiska, albo co?

Sprobuje ale watpie w rezultat bo skandiska joko takiego pod WinXP Pro
pod systemem nie da sie uruchomic a jak uruchomie w momencie stsrtowania
systemu to wszystko pewnie bedzie OK.

Pozdrawiam.