Płyta Sono z Intel815EP problem z włanczaniem kompa

Autor: Jacek Patka <jpatka_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 17:24:08 MET

Witam Grupowiczow!

Mam od kilku lat kompa na plycie jak wyzej. Krotka historia by uniknac
nieporozumien i niedomowien.
Na plycie nie grzeja sie zadne elementy - nadmiernie. Procek 30 do 35 stopni
. Chip letni. Ogolnie OK. Na poczatku mialem problem, bo nie zawsze a nawet
czesto, nie chcial sie wylaczyc. Ja mu zamknij system, a on zamykal sie i
zaraz ponownie startowal. Plyte produkowala polska firma, anwet o niej bylo
glosno swego czasu. Plyty podobno testowali na W2000. Ale chyba niewiele to
dawalo. Na moje pytania serwis rozkladal rece, a producent milczal.
Poniewaz, nie dzialo sie tak za kazdym razem wiec walka byla ciezka. Ale
podlubale w sieci za opisami Biosa i zmienilem w ustawieniach tak by żądal
wylaczania zasilacza. Jeden problem zniknal. Komp sie wylancza bez problemu.
Ale jest jeszcze cos co nie daje mi spokoju. Jak wylacze kompa i wylacze
zasilanie - wyjme wtyczke, wylacze UPS-a, to przez 10-min komp sie nie
podniesie. trzeba czekac i nie wlanczac zasilania przez ten czas, po tym
komp rusza jakby nigdy nic. Od czasu zakupu zmienilem wiele rzeczy (karte,
modem, monitor, pamiec, HD itd - wielka ewolucja) ale problem pozostal. I
mimo ciaglych poszukiwan - nic, a dokaladniej nikt nie potrafi pomoc
rozwiazac problem. W sieci sa osoby co nie moga tez tego problemu
rozwiazac - ale od nich nie mam co sie spodziewac rozwiazania. Chyba, ze
tanio kupujesz, dwa razy kupujesz.
Jacek Patka