Re: jak składacie komputer z dobrym zasilaczem?

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 17:11:26 MET

Użytkownik "Włodzimierz Wojtiu|<" <wwojtiu|<@wp.pl> napisał w wiadomości
news:csftqm$f9p$1@atlantis.news.tpi.pl...
> ja
>>
> Pani Marysiu; Pani ukroi 5 dkg kiełbasy
> A co ja ZROBIE z tym kawałkiem co mi został (2,6 dkg)
> A CO MNIE TO OBCHODZI !!!!

Wszystko świetnie, tylko te zasilacze wykręcane z najtańszych obudów są
warte 20-30 zł i dzisiaj ich już nikt nie kupuje. Więc niech nikt się nie
dziwi, że obudowa bez zasilacz kosztuje 100, a z zasilaczem 120 zł. Bo z
Modecomów to sprzedawcy spokojnie wykręcają zasilacze. Ale taka obudowa to
kosztuje bez zasilacza jakieś 120-130 zł (bo z zasilaczem zwykle ~170 zł).

Więc tak czy siak trzeba liczyć nieco ponad 100 zł za obudowę, do tego 150
za chiefteca - i mamy cenę nie dużo niższą niż obudowa chiefteca z
zasilaczem. No i trzeba się zastanowić czy jest sens durzucić te 70-100 zł
do chiefteca.

pozdrawiam
jahu