Re: "Usun dyski lub inny nosnik"

Autor: Łukasz Góralczyk <lukasz_at_goraNOSPAMlczyk.com>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 15:56:35 MET

k2004 wrote:
> Witam. Moj problem wyglada tak: po podlaczeniu stacji dyskietek i jednego
> twardziela (Maxtor 1.6 GB caly pusty) i odpaleniu kompa, pojawia sie wlasnie
> taki, jak w temacie posta, komunikat. W BIOS'ie mam ustawione Floppy A 3,5 1.
[ciach]
> Co moglbym zrobic aby komp zadzial? Dzieki za wszelkie sugestie.

Wygląda to tak jakby BIOS próbował ciągle startować z dysku twardego (na
którego początku może być coś zapisane, np. ten komunikat "Usun dyski[...]".
1. Upewnij się, że dobrze podłączyłeś napęd FDD (pomocne może być
włączenie opcji "Boot Floopy Seek Up" (lub podobne)).
2. Czy dyskietka jest dobra?
3. Czy w BIOSie poprawnie ustawiłeś sekwencje botowania?

--
Łukasz Góralczyk
http://lukasz.goralczyk.com