Re: Pytanie odnośnie biosu Abit NF7-S v. 2.0..

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 15:44:50 MET

Dnia Mon, 17 Jan 2005 15:22:57 +0100, INDYGO29 napisał(a):

> Witam.
> Mam pytanie odnośnie biosu.
> Chodzi mi o ustawienie w biosie płyty Abit NF7-S v. 2.0.
> Mam tam dwie linie :
> "CPU Shutdown Temperature"

temperatura restartu komputera

> "CPU Warning Temperature"

temperatura ostrzeżenia

> Rozumiem że chodzi tu o ostrzeżenia odnośnie temperatury CPU. Tylko nie wiem
> na którym ustawić wyższy a na którym niższy parametr.

ostrzeżenie ma być najpierw, a potem restart
czyli np. przy 65 st C ostrzeżenie, a przy 70 st C już restart

> I drugie pytanie.
> Co to jest: "Shutdown when CPUFAN fail".

wyłącz komputer kiedy wiatrak na procesorze zawiedzie

> Ustawić tam "Enabled" czy "Disabled" ????

Bezpieczniej enabled, chyba że nie masz wiatraka na procesorze to wtedy
disabled. Tak naprawdęto troszkę szersze pojęcie, bo niektóre wentylatory
mają bardzo niskie obroty na początku - tak niskie, ze bios wyjrywa brak
obrotów i wtedy będziesz miał "shutdown"

--
AthloN XP 2400+ (2.0@2.4), Asus A7N8X-E Deluxe, 512 MB RAM, HDD 160 GB
DVD-Recorder NEC ND-3500A 16x, Radeon 9550 250/400@420/480,