Matryca w Acer 4052

Autor: Tomek Burzała <burzala_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 15:19:43 MET

Witam
Czy ma ktoś doświadczenia z tym modelem Acera?
Oglądałem coś takiego w Vobisie i LCD wydawało mi sie jakieś ciemne w
porównaniu do innych stojących tam laptopów. Poprosiłem nawet o to by
sprzedawca rozjaśnił obraz na maxa, ale i tak na Toshibie A50-106, HP czy
też innych modelach Acera (2xxx) było o wiele lepiej.
Czy ten model Acera ma taką kiepską matryce czy też widziałem jakiś
walnięty egzemplarz?
Tomek