Dziwny problem z nagrywaniem MP3

Autor: GB <g_at_g.g>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 14:21:06 MET

Witam

Znajomy ma dziwny problem z nagrywaniem plików mp3 na płyty.
Garść faktów:
- nagrywarka LiteOn DVD-RW LDW-851S,
- płyty nagrywane przy pomocy Nero (przedtem miał inny program i było to
samo),
- na dysku znajdują się prawidłowo odtwarzane pliki mp3,
- po nagraniu tych plików na CD (jak byłem u niego to były akurat CD-R Hawk,
nagrywałem z prędkością 16x) dany plik mp3 odtwarzany z CD jest skopany -
jest jakieś dziwne, wyraźne zniekształcenie, zakłócenie dzwieku,
- po zgraniu tego pliku z CD na dysk również źle jest odtwarzany,
- ten plik po nagraniu na CD zachowuje identyczny rozmiar jak ten dobry na
dysku,
- odtwarzałem w winampie i foobarze, przy czym foobar chociaż odtwarzał ten
dziwny plik to wyświetlał w konsoli co chwila ostrzeżenia:
WARNING (foo_input_std) : mpeg stream error at 52600 bytes, attempting
resync
(przy czym zmieiała się liczba bitów)
- tak się dzieje ze wszystkim mp3 (według znajmomego, ja nie miałem czasu na
testy, nagralem jeden album na jedna płyte),
- inne płyty (np. z danymi programów lub audio) nagrywane są dobrze.

O co tu może chodzić? Nie spotakłem się dotychczas z czymś takim, nawet nie
potrafię ocenić czy to problem sprzętowy (nagrywarka?) czy programowy...

Pozdrawiam
GB