Dwa kompy + jedna drukarka

Autor: Przemo <ascibull_at_wp.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 13:58:44 MET

Witam
Mam dwa komputery jeden z systemem Win'98 drugi z Win ME. Podłączyłem
drukarkę laserwową Minolta Page pro 1300 za pomocą przełącznika ręcznego.
Wgrałem oprogramowanie z płytki drukarki na oba komputery i....
Przy przełączeniu na komputer z win ME panel drukarki informuje o jej
gotowości do drukowania, natomiast przy przełączeniu na komputer win 98 -
panel informuje o tym, że drukarka jest niewłaściwie podłączona..
Prosze o pomoc.

Może jest lepsze rozwiązanie podłączenia dwóch komputerów z jedną drukarką.