Re: Plyta asus A7N8X-E NForce2-ST DeLuxe i pamiec Kingston

Autor: uszki <uszki_at_wywalcos.o2.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 12:54:08 MET

Witam

Właśnie mam problem z pamięciami Kingston PC3200 512MB cl 2.5, nie chcą
gadać przy 400mhz na Abicie AN7, włożyłem te pamięci do kumpla do ASUSA
takiego samego jak wymieniony w temacie, i tam płyta główna nawet nie
obudziła się przy 400mhz. Zaniosłem pamięci do sklepu, stwierdzili, że są OK
tyle, że nie kompatybilne z moją płytą głowną (z kumpla ASUSEM chyba też nie
;-) ). Osobiście nie polecam łączyć tego ASUSA i Kingstonów, ale są to tylko
moję osobiste doświadczenia. Zaznaczam tutaj, że były to pamęci cl2.5 także
z cl3 może być róznie.

pozdrawiam

ucho