Skąd leżaki magazynowe?

Autor: Filip Drunkenstein <drunkula_at_gazeta.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 12:32:48 MET

Witam.
Rozglądam się ostatnio za monitorami. Na giełdzie wypatrzyłem, że uzywane
21" kosztują mniej więcej tyle samo, co nowe 17". Do używanego sprzętu nie
mam jednak zaufania. Co inego leżaki magazynowe... i tu pytanie:

Czy znacie jakiś sklep w Warszawie, który takie rzeczy sprzedaje?
wygooglałem taką firmę, ale na śląsku, a mimo wszystko wolałbym obejrzec
monitor przed kupnem.

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***