Re: Tunery Winfasta..

Autor: MojoJojo <osoba_at_microsoft.com>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 12:09:25 MET

> Czy karty Leadtek WinFast TV2000 XP RM i Leadtek WinFast TV2000 XP
> Expert
> rooznia sie czyms poza obecnoscia zbednego oprogramowania i tunera
> radiowego
> w wersji expert?

nie wiem czy RM ma pilot bo Expert ma, wiem bo mam, bardzo uzyteczna
zabawka, wiele funkcji nie potrafie uruchomic z softu tylko z pilota (chyba
sie nie da).
Generalnie tak jak pisze w tym wątku i wątku powyżej jestem bardzo
zadowolony z tej karty. Obraz jest bardzo czysty, karta ładnie nagrywa, z
tunera FM też nie korzystam.

> versje rm mozna kupic we Wroclawiu za 115 zl a experta za 215.. nie
> potrzebuje tunera radiowego.. progsy tez podaruje.. pytam wlasciwie o to
> czy

Kup experta naprawdę 100 zł więcej i zero problemów jak patrzę jak działaja
inne tunery u znajomych to naprawde żal patrzeć.

> slabym sygnalem z anteny wewnetrznej ze wzmocnieniem (Thomson za 50zl ) ?

Moja jest podłączona do kablówki więc nie mam pojęcia ale jeżeli widzisz ten
obraz ok na zwykłym TV to na 100 procent TAK.