Program do kontroli temperatury

Autor: Sławek <slawek_at_dev.null>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 11:43:04 MET

Używałem programu QDM 2.0 do kontroli temperatury płyty KuDoz7-A (z Athlonem
XP 1700). Zrobiłem tej płycie upgrade BIOS do wersji 3.9 - poszło gładko i
do tego cośtam się "odetkało" - teraz chodzi podobno lepiej.

Drobiazg w tym że przestał chodzić QDI Desktop Manager - QDM - programik do
monitorowania i pokazywania temperatury procesora, prędkości wiatraków. QDM
myśli, że to jest jakaś dziwna płyta i że nie potrafi jej obsłużyć. Więc
nie obsługuje.

Jest jakiś dobry program który czytałby temperaturę procka z płyt KuDoz7 ?

Wie ktoś jak zmusić QDM do pracy (ściągałem "nową" wersję z QDI, też nie
działa)?

TIA
Sławek