Re: Obraz z kompa naTV

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 11:38:21 MET

Użytkownik "sith" <s1810WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:675c.00001568.41eaac39@newsgate.onet.pl...
> Witam . Mam pytanie chcialem podlaczyc komp z TV i problem TV to 14" nowy
> Sharp taki zwykly wtyka to scart z kompa s-video do TV wkBadam adapter
> SVHS
> Mini-Din/scart/mini DIN+3xcinch/ i mam obraz czrno biaBy film divix leci
> bez

Sprobuj inny adapter/kabel. Najlepiej oryginalny dolaczany do karty i
najlepiej taki ktory daje sygnal zespolony "composite" (najczesciej jako
gniazdo cinch). Istnieje duze prawdopodobienstwo ze zwykly telewizorek nie
ma wejsc pod sygnal SVideo.
Z tego co widze to w starych geforcach wyjscie TVOut korzystalo z gniazda
tak samo wygladajacego jak SVideo, a w rzeczywistosci bylo tam tylko
"composite". Jesli uzyles takiej przejsciowki do nowej karty (ktora ma
"prawdziwy" sygnal svideo) to podlaczona by byla tylko pod sygna luminancji
(stad brak kolorow) - http://tinyurl.com/5rrjb

--
pzdr
rb