Re: karty 3dfx

Autor: Blesso <spam>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 11:10:25 MET

Użytkownik "Piotr H." <> napisał >
> Zainstalowalem sobie w kompie w pracy (PIII 933, 384 RAM) stare voodoo3
> 2000 i jestem bardzo mile zaskoczony :),
> Po co wywalac setki zlotych na najnowsze geforce'y czy radeony?

V3 -2000 i tak jest "slabe "w porownaniu z V3500 ( zegar 183 MHz) - moze z
dodatkowoym chlodzeniem uda ci sie go podkrecicgo na ~160MHz(tak jak V3-
3000)
niestety nie ma (juz) gier pod Glide i 3Dfx zatrzymal sie na DX7
wiec dlatego warto przesiasc sie na cos innego ( by zobaczy np ladny efekt "
wody" w grach ) ;) -do tego niestety V3 nie korzysta z dobrodziejstw AGP a
te 16 MB nie zdadza sie na wiele.
ale faktycznie moc drzemiaca w VooDoo jest ciagle zywa

Blesso