Re: Sata czy ATA?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 10:30:35 MET

"Michal Kawecki" fjuesc.fvt.ln@kwinto.prv

> Aż się dziwnie poczułem po przeczytaniu tego tekstu :-).
> Pewnie że będą i tacy, którym wystarczą do pracy takie dyski, które ja
> traktuję jako bezużyteczne. Ale rozmawiamy o średniej, a nie o
> skrajnościach...

Właśnie nie pisze o skrajnościach. :)
Może jednak odłóżmy na bok wróżenie lub
pozwólmy wróżyć specjalistom:

"Marek 'marcus075' cqfli1$afn$1@nemesis.news.tpi.pl

> [...]
> Cennik:
> Wróżenie z ręki: 50zł
> Wróżenie z ładnej ręki: 30zł
> Wróżenie z fusów+kawa
> -kawa arabska: 100zł
> -kawa brazylijska: 70zł
> Tarot: 150zł
> Numerologia [data urodzenia, obecne ceny sprzętu, data ostatniej wizyty u
> lekarza, nevermind]: 4zł+VAT/sms.
> <reklama mode=off>

> No pewnie, że będą. Ale wątpię, żeby był to akurat nabywca nowej płyty
> głównej z obecnego wątku, oczekujący od komputera wydajności i

A ja nie piszę o nim. :) Ani o Tobie, ani nawet
o zdecydowanej większości piszacych na tę grupę. :)

> bezpieczeństwa. Jestem przekonany, że za 5 lat znajdzie się nabywca na
> komputer o parametrach mieszczących się w dzisiejszych standardach, ale
> _na cały komputer_. Nie wierzę po prostu, żeby ktoś zechciał wkładać

Przecież ja nigdzie nie piszę, że ktoś zechce
ten dysk kupić do najnowszej reszty. ;)

Wykorzystają części jako zamienne? :)

E. :)