Re: Pentium 100 na 166 lub więcej (RASOWANKO)

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 10:20:17 MET

SotY napisał(a):

> co prawda 100 nie mialem ale mialem 75 i chodzilo po zalozeniu wiatraka
> (normalnie chlodzone tylko pasywnie radiatorem) na 133 (66x2), mialem
> tez 166 MMX, ktory chodzil na 233 wiec 100 na 166 wydaje mi sie bardzo
> realne

wydaje sie, ale ja nie znam osobiscie nikogo kto by to osiagnal ... na
133 procek pracowal bez problemu ale wiecej to jest problem ... a zalezy
to pewnie tez od plyty glownej bo mimo takich samych ustawien moga
podawac inne napiecia (np. za niskie i wtedy sobie nic nie podkrecisz -
wyjatkiem tutaj moglby byc P75 Intel'a, ktora tolerowal odchylenia w tej
materii)