Re: NEC 3520... - czy ktoś ma?

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 09:43:46 MET

Użytkownik "Przemolo" <przemolo@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cseq9d$71i$1@inews.gazeta.pl...>
 Jak w NECu wygląda wypalanie płytek, które potem mają być odczytane na
> stacjonarnych odtwarzaczach DVD?

Tak się składa, iż posiadam ten model czyli 3520 jak narazie bez
zastrzeżeń - pali bez problemu wszystko nie sprawdzałem tylko tych płytek CD
dłuższych
DVD Verbatima X16 pali bezproblemowo tak samo jest z DVD RW - paliłem też
DVD x4 x6
Kumpel przychodzi co parę dni po Divix'y - bo ma stacjonarne DVD z Divix i
Xivid Belwood - nagrałem mu narazie chyba 5 kopii z DVD i parę płytek z
Divixem
narazie wszystko czyta bez problemowo - mówił nawet, iż Divix'y nagrane na
płytkach DVD (zresztą nawet jakiś shitowych esperanzach) chodzą lepiej niż
te np nagrane na CD - Belwood łapie bezproblemowo wszystko - nagrywaliśmy
też zdjęcia z wakacji w formie prezentacji na DVD, również żadnych problemów
Natomiast w dalszym ciągu nie mogę znaleźć w Nero opcji Bookmarks nie wiem
czy źle szukam czy firmware na to niestety nie pozwala ??