Re: Problem ze znikaniem wolnego miejsca na dysku

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 02:14:50 MET

> A czemu nie mam kupe miejsca to taki ustawilem.

Ja mam hdd 160 GB a i tak po zainstalowaniu Windozy wywalam zbedne pliki
*.bmp z katalogu systemowego :-P
Po prostu nie widze zastosowania dla pliku wymiany o wielkosci powyzej 512
mb.

>W zasadzie moglbym
> wylaczyc w ogole ale niektore gierki wymagaja swap file-a

No niestety - nie tylko gierki zreszta. Co zabawniejsze, z tego co pamietam,
jest to niezalezne od ilosci posiadanego ramu (chodzby w maszynie siedzialo
4 gb ramu to plik wymiany musi miec chociaz ze 2 mb i jedym jego celem jest
chyba wtedy skutecznie spowalniac system)! Sad but true.

::-:: fobiusz ::-::