Re: Pentium 100 na 166 lub więcej (RASOWANKO)

Autor: Tomek <tomzych_at_smieciarze.poczta.onet.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 02:02:31 MET

Witam

> Mam taki problem chce podrasować Pentium 100 na 166 lub więcej tylko że
> procek ten mam zabezpieczenia do 133 MHz i chyba trzeba ciąć jakieś nóżki z
> tego co wiem aby ominać to zabezpieczenie
> mam płyte główną z magistralami 50,60,66 i Mnożnikami 1.5, 2, 2.5, 3
> procek jest chyba z serii (jeśli to jest seria) SY007 / SSS
> Jak macie jakieś pomysły piszcie

Podkrec napiecie nieznacznie i ustaw 66 FSB oraz mnoznik na 2.5.
Napiecie podnos powoli (wszystko raczej jest na zworkach na plycie). Z
tego co pamietam u siebie z 166 na 200 napiecie podnioslem moze 0.1V.
Nie pamietam to bylo tak dawno. W kazdym badz razie ustawiasz w biosie
tak jak 166 i podnosisz napiecie. Choc smie watpic aby 100 poszla na 166
stabilnie (o ile cos sie nie zjara przy okazji, zostales ostrzezony).
Powodzenia.

Tomek