Re: Reflesja z używania radiatora NoiseBlocker Ultra Silent S2

Autor: CFR <cfr_at_antyspam.poczta.onet.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 01:37:27 MET

kamko napisał(a):
> Teraz

> Akurat ten zasilacz a pewnie masz na myśli wersje X3800 jest
> najgłośniejszy z NeoTEC'ów. Aczkolwiek ja od wtorku jestem posiadaczem
> NeoTECa V4200 i twierdze że dla mnie on też jest za głośny :( chyba go
> wymienie na Tagana
Zgadłeś mam model 3800 :) Może wytnę ten zbędny ozdobny drut z
zasilacza. Będzie ciszej?
Ostanio poczytałem o zestawach chłodzonych wodą (cieczą). Można
schłodzić każdy komponenet komputera ale co mnie lekko a poza tym miło
zaskoczyło to to, że są też zasialcze chłodzone wodą :D Nad czymś takim
się właśnie zastanawiam. W przyszłości napewno coś takiego sobie sprawię :)

Pozdrawiam
CFR