Re: GeCube i Gigacube

Autor: Bucz <ROT13-sverchapu_at_tb2.cy-ROT13>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 00:49:46 MET

Użytkownik Marcin Milewski napisał:
> Użytkownik "kamko" <costam@costam.pl> napisał w wiadomości

> widziales moze gdzies jakis test kard graficznych z ta karta i porownanie do
> innych.. szukam szukam i nic znalesc nie moge procz pare danych technicznych

rev.2.1 ma "gorsze" pamiatki 3.3ns - ale rev.2.0 juz nie znajdziesz...
pozatym do 2.1 nie dodaja juz oryginalnej gierki w pudelku...

mi karta nie za bardzo sie kreci...
432@459 - C
277@295 - M

potem zaczynaja wyskakiwac malo zauwazalne arty

przerobilem bardzo leciutko chlodzenie pamiatek (oryginalnie jest tam
jakas termoprzewodzaca gruba (1mm) guba)
teraz zapakowalem tam kawalek blaszki dokladnie 1mm miezylem suwmiarka
(mozna zrobic blaszke ze starego sledzia do obudowy... ma dokladnie 1mm)

--
Bucz
We are the Knights who say.....  "Ni"!