Re: A64 czy Barton?

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJgazeta.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 00:25:56 MET

Dnia Sun, 16 Jan 2005 17:43:48 +0100, [sis] napisał(a):

> no oki - poprawiam - 3400+

To tez nie koniecznie kazdy lekko. Lekko to dla mnie cichy air cooling i
symboliczne podniesienie napiecia. Niestety rzeczywistoc bywa brutalna. Raz
trafisz super egzemplarz a innym razem gniota i lekko nie bedzie. Nawet
mobile nie gwarantuje sukcesu. Producent gwarantuje poprawna prace na
nominalnych ustawieniach a nie po podkreceniu o 30%. Moj procek chodzi na
skreconym na min Pentagramie 80cu bez podnoszenia napiecia . Kazdy
szczebelek wyzej to juz kombinacja z napieciem i wyraznie rosnaca
temperatura - to mnie nie satysfakcjonuje.

> ale dalej nie kumam jednego: czy jest jakas roznica (przynajmniej 5% +)
> pomiedzy dual chanel, a zwyklym trybem pracy pamieci (np. jedna kosc) i jak
> to wyglada na bartonie, a jak na A64 na s.754/939?

Barton czasem nie zyskuje prawie nic, czasem troche. W codziennej pracy bez
benchamrkow czasem wcale sie tego nie czuje.
A64 natomiast? Nie mialem okazji jeszcze, ale w sieci na peweno sa wyniki.

GLide

--
[Epox 8KRA2+, 2x512MB PC3200, Athlon XP-M 2400@3200@1.65V(FJQ4C)]
[Gainward GF4-PP Ti4200@4800, Viewsonic VX900-2, Winfast TV2000 ]