Re: dysk na usb

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 00:09:13 MET

Użytkownik "Jan" <kotlety@polbox.com> napisał w wiadomości
news:675c.00001556.41eaa58a@newsgate.onet.pl
> Michał Kawecki radził:

> Dziękuję bardzo, pomogło. Dla ścisłości - swissknife
> pomógł. Ściągnąłem też obraz dyskietki 5 i 1/4 z tym
> chyba drugim programem, jest tam jakiś plik o rozszerzeniu
> dat. Mam wprawdzie w szafie stary napęd i kilka dyskietek
> tego rozmiaru, ale ten nóż szwajcarski wystarczył.

Przepraszam - JAKI obraz? Napęd 5 i 1/4 cala to ja mam jeszcze co prawda
w szafie, ale wątpię żeby autorzy tego świetnego programiku myśleli
właśnie o takich jak ja - chomikujących starocie - użytkownikach ;->. A
tak BTW to ściągnąłeś nie obraz, a program instalacyjny, który wypali Ci
CD albo zrobi dyskietkę instalacyjną 3 i 1/2 cala - wedle życzenia ;-)).

/odpowiadając zmień px na pl/